Separat va putem oferii :
Programare ,Fiscalizare , Intocmire Dosar ANAF + service-mentenanta cu suport tehnic /12 luni la numai 449 lei /an
Specificatii TEHNICE | |
Alimentare : | Direct de la retea prin adaptor de alimentare AC/DC 220Vca - 7,5Vcc 3,5A |
Acumulator intern reincarcabil NiMH - 6Vcc , 1800 mAh | |
Tastatura : | 29 butoane , unele dintre ele avand functii duble |
Tip imprimanta : | Imprimanta termica liniara , 32 simbol per linie, 12 linii / sec , cca 80mm/sec |
Afisaj operator : | 132 x 48 px LCD grafic cu indicatori grafici pentru informatii despre starea AMEF |
Afisaj client : | 132 x 24 px LCD grafic functional numai pentru informatiile utile clientului |
Interfete de comunicare : | 1 x RS232 pentru Cititor cod bare si cantar electronic |
1 x USB port virtual serial pentru conectare PC | |
Nr. Articole (PLU) : | 30.000 articole cu nume, pret, cod bare, unitate de masura etc. |
Nr. de clienti : | 10.000 pentru facturare sau introducere CIF client fara programare |
Departamente : | 95 + 4 , 4 direct pe taste , restul de departamente prin combinate de taste |
Nr. Operatori : | 20 operatori , fiecare cu parola de autentificare |
Tip rola hartie termica : | O rola hartie termica 57mm / 40 mm diametru rola ( cca 20 m lungime ) |
Jurnal Electronic : | JE Memorie interna tip microSD protejata cu capacitatea de 40 milioane linii |
Tipuri de plata acceptate : | 9 tipuri de plata dintre care numerar, card, tichet, etc. |
modul Bluetooth : | prezent pe placa de baza, momentan inactiv. |
modul WIFI integrat : | integrat pe placa de baza , va fi folosit pentru conectarea cu serverele ANAF ( la momentul cand serverul ANAF va fi activ ) |
modem GPRS integrat : | integrat pe placa de baza, va folosit pentru conectarea cu serverele ANAF ( la momentul cand serverul ANAF va fi activ )(trebuie introdusa cartela SIM) |
Modul Criptare (SAM) : | hardware specializat cu Crypto-card pentru stocarea certificatului digital si a perechi de chei ( publica si privata) PKI |
Alte functii : | Calcularea automata a restului |
Imprimarea si vizualizarea sumei intermediare | |
Corectarea (stergerea) inscrierilor gresite inainte de inchiderea bonului | |
Reduceri si adaosuri procentuale | |
Reduceri si adaosuri valorice | |
Introducere CIF client in timpul bonului | |
Vanzarea repetata a unui produs | |
Imprimare LOGO grafic pe bon | |
Functia de Imprimanta fiscala pentru conectarea la un sistem PC | |
Rapoarte : | Raport Z inchidere zilnica (golirea vanzarilor) |
Raport X citire ( fara golirea vanzarilor) | |
Raport X sau Z pe Casier | |
Raport X sau Z pe Articole | |
Raport X sau Z pe perioade de timp | |
Periodice din memoria fiscala | |
Rapoarte din Jurnalul electronic cu ajutorul tastaturii casei de marcat | |
Rapoarte din Jurnalul electronic prin aplicatie PC externa | |
Backup extern : | Export date pe SD-card extern pt transmitere informatii online ANAF ( pana pe 20 ale lunii urmatoare) |
Deschidere sertar de bani : | NU |
Dimensiuni ( L x l x h ) : | 225x109x70mm |
Greutate : | 550 grame cu acumulatorul NiMH montat |
Garantie : | 12 luni Standard sau Garantie nelimitata in baza contractului de service tip abonament . |
Software POS : | Microinvest |
CIEL | |
Wcasa2 | |
S2S Imperial | |
Smart Bill - incomplet | |
Facturis - incomplet | |
POB Software | |
Fabricat in : | UE ( Bulgaria ) |
Casa de marcat DAISY EXPERT portabila cu Jurnal electronic si GPRS
Noile case de marcat introduc concepte si cerinte noi cum ar fi:
Jurnalul electronic
- care este in sine o memorie de mare capacitate (min 8GB) in care se memoreaza toate bonurile emise de casa de marcat, urmand ca la finalul fiecarie zile , odata cu efectuarea Raportului Z, aceste date sa fie securizate prin calcularea unui semnaturi electronice SHA256 rezultata din aceste date memorate. Memorarea interna a tuturor informatiilor culese de casa de marcat in timpul unei zile fiscale face posibila trecerea la Casele de marcat cu o singura rola de hartie.
Nu mai este necesara tiparirea Rapoartelor de vanzari pe o alta rola de hartie care trebuie pastrata , arhivata , in conditii speciale pentru perioade de la 2 la 10 ani.
Totodata Jurnalul electronic deschide posibilitatea transmiterii la distanta a informatiilor stocate in aceasta memorie de Jurnal electronic , utilizand canale de comunicatie securizate cu serverele ANAF.
Casa de marcat Daisy eXpert SX permite modificarea punctului de lucru fara a se inlocui MF , ( modificare este permisa de maxim 15 ori si se face gratuit daca aveti contract de service achitat la zii )
De asemenea pe bonul fiscal se poate scrie CUI-ul clientului cu RO chiar daca acesata s-a hotarat la incheierea bonului dupa apasarea tastei STL.
Garantia
Prezentul produs este garantat de DISTRIBUITORUL AUTORIZAT prin UNITATILE ACREDITATE PENTRU SERVICE ale acestuia pe o perioada de 12 luni incepand cu data livrarii la UTILIZATOR in conditii normale de exploatare, descrise in manualul de utilizare.
1. Termenul de garantie pentru acumulatori este de 6 luni.
2. Durata medie de utilizare este de 5 ani;
3. Instalarea casei de marcat este gratuita; Aceasta consta in programarea initiala in antet a denumirii, adresei, codului de inregistrare fiscala si a seriei fiscale obtinute de la A.N.A.F., precum si instruirea unei persoane desemnate de utilizator.
4. Instalarea aparatului nou si repunerea in functiune a casei de marcat defecte ca urmare a defectarii memoriei fiscale, se va face in termen de 72 de ore de la solitare.
5. Verificarea tehnica anuala este gratuita in perioada de garantie.
6. La solicitarea organelor de control, UNITATEA ACREDITATA PENTRU SERVICE va interveni prompt si gratuit la locul de instalare al casei de marcat.
7. In cazul defectarii, pe durata perioadei de garantie, produsele vor fi reparate gratuit, la sediul UNITATII ACREDITATE PENTRU SERVICE.
8. Remedierea defectiunilor in perioada de garantie si postgarantie se va face conform OUG 28/1999, H.G. 479/2003 cu modificarile ulterioare.
9. Orice defectiune sau functionare anormala a produsului va fi remediata de specialistii UNITATII ACREDITATE PENTRU SERVICE.
10. Garantia nu se acorda acelor produse la care se constata ca nu s-au respectat instructiunile de manipulare, instalare sau protectie impotriva accidentelor (conform manualului de utilizare).
11. Cumparatorul pierde garantia acordata daca acesta a efectuat interventii neautorizate asupra produsului sau a folosit consumabile necorespunzatoare.
12. Programarea articolelor nu face obiectul garantiei.
13. Garantia se pierde daca sigiliul este deteriorat. DACA SIGILIUL FISCAL A FOST DETERIORAT, UTILIZATORUL VA SUPORTA SI CONSENTELE PREVAZUTE DE LEGE!!!
14. In nici un caz de defect, vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru pierderea informatiilor, datelor si programelor stocate in casa de marcat sau pentru orice daune directe sau indirecte legate de nefunctionarea casei de marcat.
Revânzarea casei de marcat cu jurnal electronic de la o firmă la alta se poate face prin intermediul unitatii de service de la care a fost achizitionata aceasta sau prin distribuitorul autorizat.
Pentru acest lucru se procedeaza astfel:
- Se depune o solicitare scrisa pe hartie sau pe email catre unitatea acreditata
- Se emite o factura de la societatea care inceteaza sa mai utilizeze casa de marcat catre unitatea de service de la care a fost achizitionata ( daca societatea care vinde casa de marcat inca este activa). Daca societatea este radiata, se va incheia contract de vanzare-cumparare intre administratorul societatii si unitatea de service.
- Unitatea de service va emite factura de vanzare catre societatea care va prelua casa de marcat. In acest sens, sunt necesare urmatoarele:
- Factura si chitanta din partea societatii care renunta la casa de marcat, cumparator fiind unitatea de service;
- Datele societatii care va prelua casa de marcat pentru ca unitatea de service sa ii emita factura si chitanta pentru casa de marcat.
- Se descarca declaratia F4103 de la adresa https://www.anaf.ro. Se completeaza aceasta si se depune on-line cu semnatura electronica la http://www.e-guvernare.ro,de catre reprezentantul sau imputernicitul societatii care nu mai utilizeaza casa de marcat. Dupa primirea recipisei in care se specifica ca Documentul este valid, se descarca declaratia F4105 de la adresa https://www.anaf.ro. Se procedeaza in acelasi mod ca la declaratia precedenta.
- Unitatea service procedeaza la extragerea memoriei fiscale si a jurnalului electronic si predarea acestora pe baza de semnatura catre societatea care nu mai utilizeaza casa de marcat. Aceasta trebuie sa inregistreze PV de extragere la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru sau sediul.
- Societatea care va prelua casa de marcat trebuie sa achizitioneze o noua memorie fiscala, si un nou jurnal electronic si incheie un contract cu unitatea de service sau declara scris ca nu doreste service.
- Unitatea de service va intocmi dosarul pentru obtinerea numarului unic de identificare (NUI) pentru noua firma, va programa si fiscaliza casa de marcat in termen de 72 de ore de la depunerea scrisa a solicitarii.